Blogger Rusydi Manan : Young's

1994-2016(Mohamad Rusydi Ahmed Manan).All Rights Reserved. █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║©ΘRIGINAL PRΘFILE®

1994-2016(Mohamad Rusydi Ahmed Manan).All Rights Reserved. █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║©ΘRIGINAL PRΘFILE®
1994-2016(Mohamad Rusydi Ahmed Manan).All Rights Reserved. █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║©ΘRIGINAL PRΘFILE®

Monday 14 April 2014

Young's

Just a Simple Boy~
Nota : Hidup Ini Banyak Betul Pengalaman | Setiap Orang Ada Langkah Masing-Masing.| Hari-Hari Yang Berlalu Akan Terus Kekal Sebagai Memori.| Dengan Memori Ini Kita Akan Belajar Menghargai Apa Yang Telah Kita Miliki Untuk Kita Terus Dewasa.| Kita Warnai Langit Dengan Tangan Kita Sendiri.| Selagi Jantung Ini Terus Berdegup,Mimpi.Persahabatan.Keberaniaan.Segala-galanya.! Akan Terus Diabadikan Dalam Jiwa Ini. Selamanya.| Aku Ada Ruang Sendiri | Jangan Tanya Kenapa & Mengapa | Dewasa Adalah Aset Aku | Ceria Selalu Hingga Ke Tahap Maksima | Terbang Bersama Aku | Jangan Tuduh Aku Jahat Sebelum Kenal | Aku Tahu Apa Yang Aku Buat | Tapi Korang Takkan Pernah Tahu!| Hidup Ini Mesti Bebas | Makan,Minum,Bermain.| Atau Jangan Buad Apa-Apa!| Ini Adalah Kehendak Termaksima Aku.| Tapi Di Hujungnya Pasti Ada Sempadan.| Igat Itu !| Syidie SSc..

No comments:

Post a Comment